In Liberia children as young as eight have been caught up in the war, blindly following rebel leaders. Many are now veterans aged about 20, unable to enjoy a normal night's sleep, subject to anxieties, depression. The future holds little promise for them, who are now too old for school. Every day Radio "Talking Drum" does its best to keep the hopes alive with its plays.