Il Dottore – ein Arzt fürs Leben
My doctor, Stephan von Arx, MD, is retiring. After the initial shock, I get to talk to him. In the course of his practice, “Il Dottore” has evolved from a doctor of school medicine to a doctor of complementary medicine. As a family doctor, he has cared for his patients from the working class over generations. He was a factory doctor in the middle of the industrial district of Zuchwil. What will happen without him?