Im Sog der Nacht
In the nick of time Chris and Lisa prevent Roger from committing suicide. Shortly thereafter, the couple convince Roger to join in a “sure-fire” heist. The target is the local bank. They’ve scrutinized every step, a getaway car is standing by, and the escape route has been set up. But not everything goes according to plan. Their escape is marked by a continuous shift between panic and euphoria. Slowly they lose control and the harmony within the group starts to fall apart.