Imagine Peace
Hundred-year-old Edith Ballantyne fled from the Nazis in 1938 and found her purpose as president of the Women's International League for Peace and Freedom. As an ally of the United Nations, she influenced the international peace movement and brought millions of people onto the streets for disarmament. Horrified by the escalating conflicts in Ukraine and the Middle East, she now joins fellow activists in calling for dialogue.