Insomnie
During your insomnia, your thoughts echo: should you throw it all away? Resign from digital marketing? Or leave your stable relationship? In the landscape of your interfaces, you skim the possible futures and traces of your existence on messages, maps and photos. Just a few clicks away from another life, you're in the throes of vertigo.