Intre montes
Annino Mele, one of the best known figures of contemporary Sardinian banditry, has spent more than thirty years of his life in prison. The newly-acquired freedom is a world of ruins, where time has irreversibly eroded everything. Imprisonment can reduce people to “heaps of insignificant flesh”. Fears have the shape of a ghost looming from the past to warn Annino, who in spite of everything must go forward with tenacity to find his place in life.