Invelle
Three children, Zelinda, Assunta and Icaro, and three different wars. The First World War, the fight between partisans and Germans and the season of terrorism seen through the eyes of those who spend every day in contact with poverty, and of those who, unaware, face the first years of their life between painful sacrifices and dreams.