Journal De Désintégration 22
Diary of Disintegration 22 is, like an anonymous diary, a first-person account of memories, sensations and love by a single narrator, a single 'I', who expresses himself, but above all recalls, through images and words, moments in his life - his imagined life, his imaginary life. A single narrator who could turn out to be multiple. (Over)humanised by the possibility of several selves. Other selves. Others. Constantly fighting against the past. Our pasts.