Katoey - The Women We Are
A katoey is a woman in a man's body. While this third gender is tolerated in northeast Thailand, these women still have to fight for respect. The film takes us to a place where traditional categories don't apply, where we meet people who have found their identity between the poles of male and female. These women show us what it means to accept oneself fully and that the “other” within us is exactly what makes us all human.