L'archiv
To do research into his family history, Göri Da Prada pays a visit to the valley archives. The archivist, an odd character, leads the young man to the reading room and leaves him there alone. When the lights go out Da Prada sets off looking for someone who can help him to put them back on and encounters some strange, long-dead characters.