L'heure du secret – Saison 1
A terrible secret haunts the memory of Le Locle. Among serial murders and superstition, there is a love story in the world of watchmaking and healers. Lyne, a young woman from Quebec, has just inherited the watchmaking factory Univers at Le Locle. Just after arriving in the Neuchâtel area to settle, she has a strange nightmare and, a few hours later, a man is murdered. Lyne meets Vincent, a young and talented watchmaker, who shares with her his passion for complicated watches.