L'heure du secret – Saison 2
As Vincent compromises himself by entering into a partnership with a Russian businessman of questionable methods, new bodies are discovered. The resulting exhumations re-awaken painful memories for the region’s inhabitants. The investigation progresses thanks to Lyne’s visions, producing an explanation for the mysterious disappearances that had occurred in recent years.