L'ultim Rumantsch - Staffel 1
The series follows the Durisch family, owners and operators of the largest media house in the Grisons. The moment the founder of the publishing house dies, a power struggle breaks out within the family. With the aim of taking over and making the world a better place, a radical leftist granddaughter must become what she deeply despises: an old white man.