La course aux étoiles
Welcome to the fascinating world of haute cuisine! Franck, Marie, Alba and Nicolas – Michelin-starred chefs and up-and-coming talents in the kitchen – open the doors to their kitchens and invite us to gain an insight into their bold ventures. Amidst the excitement of a new opening, the quest for a second Michelin star and the consolidation of a daring culinary project, the series takes a look behind the scenes at the creation and management of extraordinary restaurants.