La dernière enquête de Sherlock Holmes
1920. Now retired, Sherlock Holmes and his faithful friend Doctor Watson are enjoying an outing in the countryside. But a villager's murder in the forest will lead the famous detective to make his last investigation, which will question the obviousness of his past.