La fête au village
The church bells ring out; the music festival which takes place every ten years can begin. François Jaquenod takes advantage of this occasion to cast a fond look at the people and the lanes and alleys of his childhood. The film is the sum of a work that extends over many years; the pleasure of filming and the pleasure of meeting. The portrait of happy people in a village somewhere between Rolle and Nyon.