La nausée
Anne, a young contemporary dancer, is preparing a solo for a decisive audition. While rehearsing with her friend Eliot, another candidate, she begins to question her level. Driven by obsession, she trains relentlessly, pushing her limits to the point of exhaustion and distancing herself from others.