Là où Dieu n'est pas
Taghi, Homa and Mazyar were arrested and interrogated by the Iranian regime. All three testify with their bodies, with their gestures and tell what it means to resist, what it means to break. Is there any hope that the torturer will one day reconnect with his conscience?