La renarde
Archer in his first battle, Pepin believes to meet a young fox who attracts him into the depths of the forest. He undertakes a desperate search for this mysterious creature about which he fantasises. His journey does not lead him to the place he hopes, but Pepin makes a mysterious discovery.