La simple science du vol
When one dies in the pursuit of a passion, he is considered lucky. A death so brief that takes all at once. A desirable alternative to the long wait of life passing by. At the same time, the ones who remain are often haunted by the questions they can no longer ask the one who has gone.
A daughter, her brother and their mother keep looking for answers that are nowhere to be found... except perhaps in the notebook of a father gone too soon.