La vie est un chemin de fer
Viya fled her home after the death of her father, and is now charting her own course. Along the way she meets Mukanya, a night-time taxi driver, who dreams of leaving the country; Christine, head of the maternity ward in Kintambo; and Kenny, a schoolboy who is trying to save his father’s reputation, involved in a sex tape scandal.