Lamaland
A film trilogy about the final days and the aftermath of the last two survivors of the Aryan colony founded by Friedrich Nietzsche's sister in the Paraguayan jungle. This dark saga, made over the course of a decade in its real-life scenario and starring its living characters, is composed in three parts: I. Satan, II. Dance of Death, III. Paradise.