Las corrientes
At the height of her career, Lina, a 34-year-old Argentine stylist, is seized by a sudden impulse following an awards ceremony in Switzerland. Back in Buenos Aires, she says nothing, but something in her has shifted – quiet and invisible, it subtly unravels a past she thought she had left behind.