Le bambine
1997. Eight-year-old Linda drifts from her wealthy grandmother’s Swiss villa with her carefree mother, Eva. In Italy, they meet sisters Azzurra and Marta. A chance summer encounter binds the three girls in a gang to protect each other, their youth, and freedom. Around them swirl selfish parents chasing fragile dreams, gossiping neighbours, and a queer babysitter trying to find his place in a world that doesn’t want him either.