Le gros poisson du lac
On the shore of a Swiss lake, in a strange time, the fish have vanished. A young fisherman, Foilleron, claims to have found a solution by casting his line into the lake’s depths. He brings up a gigantic creature whose sale sparks a collective frenzy, as he is hailed as a savior. As the town sinks into greed and violence, something begins to shift.