Le miracle
After Angelica is disturbed by her adult son Mattia in her relaxation bath, she is finally able to let go. She begins to masturbate in front of the poster of footballer Valenti, her son's idol. Suddenly, Valenti's gaze fixes on her… a cry for help. An absurd euphoria spreads: the miracle crystallises into a struggle for power and intimacy between mother and son.