Le monde ou rien
Amel wants to follow Saskia on the road to her holiday road trip, but the constraints of her daily life hold back her longing for freedom. Caught between a desire to escape, her sense of loyalty and her feelings of guilt, Amel finds herself caught between two forces that are shaping her emerging identity.