Le voyage à Eilat
Ben, his wife and their six-year old son, pay a short visit to Ben's parents in his native kibbutz in northern Israel. Ben has come to ask his father Albert, with whom he has a difficult relationship, for a simple signature in order to recover a family flat in Warsaw that was looted during the Second World War. Albert has other plans... On a whim, he bet a bottle of whisky that he could cross the country from north to south by tractor in less than a week. At a maximum speed of thirty-five kilometers per hour, father and son will finally get to know and love each other.