Les âmes vagabondes
Built around still images and sound, the viewer is presented a collection of fragments of shared moments, filmed and stitched together with a sense of urgency. Far from museums or galleries, in a complex network of rhythms and temporalities, the film sketches the daily lives of four Cuban Art Brut artists, Miguel Ramón Morales Diaz, Josvedy Jove Junco, Federico García Cortízas, and Damián Valdés Dilla.