Les chasseresses
The documentary shows the hunting practices of four women living in the Valais. By following them on their hunting trips, as well as during the preparation and handling of the meat, the film shows the special relationship they have with nature, the landscape and the environment. It's a close, intimate, sensual relationship that engages their bodies and senses in an intense and unique way.