Les dames
They are single, widowed or divorced; they have had children, husbands, work; they have a life behind them, but also one to come… The film reveals the intimate lives of five women in their sixties who are waging a discreet daily battle against solitude. One fills her time with activities, another is recovering from the loss of her husband, others find sustenance in nature. And love? They still believe in it, of course.