Les règles du jeu
Play-offs: The final series of a national hockey championship. Quarter final, semi-final, final… One game every second day, alternating between the competitor’s home arenas. The main goal is to beat your opponent in a Best of Seven series. With the dream of becoming the nation’s best. In this documentary the camea takes you behind the scenes and into the private universe of a professional Swiss ice hockey team during the play-offs. In the final and very explosive phase of the championship, you have a team trying to evolve as one under the pressure of a merciless yet uniquely charismatic Canadian coach.