Les visages d'Edith
Alice, Louise, Max, Rebecca and Ela meet for a weekend in a chalet with the aim of organizing the wedding of their mutual loved one, Edith. But, the latter does not give any news regarding her arrival and tensions between the five friends surface. Alice, Edith's sister, begins to worry greatly about this absence and secrets soon emerge.