Lettre à C.
The narrator broke with C. With a movie camera he looks for the tracks of the relationship in the present. He is going to go to the places of memories and he is going to meet the other girls of his life. Thanks to the signs shot by the video camera, he will find the way to escape far away from the nostalgia.