Liebe Lotti
Floriane finds some forgotten letters in her father's desk. From the Russian front, an unknown soldier writes of the cold, the interminable wait and the passing days. But what remains between the lines? What if the past were to invite itself discreetly into our present? What can we still hear in the echoes of this story?