Liebe und Alter
Sybille, 40, and Jann, 20, meet. Their encounter is unexpected. Sybille is charmed by him, and they sleep together. Sybille and Jann keep seeing each other. One day, Sybille wants them to finally have a baby. Jann refuses. Sybille becomes frustrated. Whilst on holiday, Jann changes his mind. Sybille ignores Jann’s calls. She refuses to let him in at all. Jann becomes depressed and stays at home for over a month. A year has passed. Jann gets on a tram just as Sybille is getting off. They watch each other in silence as the tram drives away.