Liebe und Zufall
A woman confronts her past – and invents her future. Seventy-six-year-old Elise knows exactly how she will spend the final years of her life: living with Paul, to whom she has been happily married for 50 years, in their villa on Zürichberg till her last breath, and tenderly cared for by Angela, their faithful housekeeper. But then Angela is discovered by the theatre and hired for a stage play. Paul hits a man with his '68 Maserati and subsequently becomes friends with him; Elise passionately kisses a young veterinarian.