Lo más importante de la vida es no haber muerto
At the age of 65, Jacobo looks back on a seemingly ideal life. He loves his wife; he is a happy father and a successful piano tuner. Then one day he discovers that his wife is leading a double life. This tragicomedy about betrayal and forgiveness with a musical accompaniment is set during the time of the Franco’s dictatorship in Spain against a backdrop of political deceit and distorted reality.