Lonely
On the outskirts of the city of Como, an encounter that could change everything. Precious and Federico are two free souls, united by their passion for music. But the pursuit of this common dream comes up against a harsh reality. The young man's health is hanging by a thread and Precious is faced with difficult choices, torn between her ambitions and her new daily life. A moving journey made of both hope and turmoil.