Looking For Sunshine
A year in Lara Gut’s universe, from the victory of the Alpine Ski World Cup Overall title in 2016 to the comeback after an injury at the peak of her career. A documentary about a young woman and a champion trying to find her way amidst self-fulfillment and public expectations.