Louis Conne. Kunst – ein Leben lang
At the age of 98, artist Louis Conne from Zurich looks back on nearly a century. Practically all of his contemporaries have passed away, Alberto Giacometti and his brother Diego, companions and friends from his times in Paris are all long dead. Poignant memories and stirring works are all that remain.