Lullaby To My Father
The story of Munio Weinraub Gitai, a young student of Bauhaus who takes refuge in Switzerland after being chased by the Nazis because of his Jewish faith. It is there that he is welcomed and protected by what was then the largest modern architectural firm in Switzerland.