Macht & Ohnmacht
There are 18'000 kilometres between the Andes in Peru and the rainforest in Borneo. But in both places, indigenous communities are confronted with the same problem: Swiss corporations. They mine raw materials, destroy the environment, violate human rights and jeopardise the livelihoods of the local population. Committed people are resisting the invaders and defending their homeland.