Magnetic
They have decided to spend their lives chasing the elements, whether on the top of mountains or along the waves of the ocean. These top athletes tell us how they feel about these extreme sports. Because of the exhilaration they feel, they are forever linked to the natural world, which attracts them like a magnet.