Matto regiert
The sedate detective investigates a psychiatric clinic where a dance party for inmates took place the night before. The young patient Herbert Caplaun would also have liked to attend, but this was not approved by the clinic director Ulrich Borstli. The next morning, Borstli is nowhere to be found.