Memories of the Beyond
After the death of his mother, Elizo encounters strange creatures. He discovers that they can take him to the afterlife and allow him to see his mother again. Unable to speak with his sister Saba about their loss, Elizo withdraws and drifts into in-between worlds. These journeys gradually change him, forcing him to let go of his mother’s ghost and say goodbye.