Memory of Princess Mumbi
In 2093, filmmaker Kuve travels to Umata to document the aftermath of a war that revived ancient kingdoms. There, he meets Mumbi, who challenges him to make his film without the use of AI. As Kuve searches for his own voice, he begins to realize that even in a broken world, beauty can be found in the small human moments we often overlook.