Menschenskind!
Is parenthood the only logical continuation of every life? Has the traditional concept of the nuclear family had its day? The filmmaker has achieved what many women in a comparable situation think about but never actually do. In the film, based on her daughter's procreation story and with the help of a sperm donor, Marina Belobrovaja deals with existing social ideas, role patterns and conventions around parenthood and family.