Midi dans le cimetière
When lunch-time comes, the Cimetière des Rois cemetary fills up with residents, workers, employees and students of the neighborhood. People come alone, in pairs, with friends or colleagues, to have a snack on the grass or to take a break on a bench. The film mixes contemporary Super 8 footage with sound archives of personalities buried there.