Mon monstre
When I was little, I didn't have an imaginary friend but I had my monster. With the help of the drawings from my two cousins, five-year-old Félix and eight-year-old Mathilde, we are going to share a childhood memory: the one of my monster, which, for a long time, haunted my dreams, my “bad dreams”.